راهنمایی برای ثبت شرکت بین المللی کار ساده ای نیست انواع مختلفی از ثبت رسمی شرکت وجود دارد که معمولاً توسط یک مقام دولتی مانند یک سازمان دولتی یا دادگاه برای اهداف مختلف در برخی موارد ، ممکن است به نهادهای خودگردان اعم از تجاری (اتاق بازرگانی) یا حرفه ای (کالج نظارت) ، یا یک شرکت اختصاصی و بسیار تنظیم شده (مجری بورس اوراق بهادار)اطلاق شود.

لیستی از ثبت شرکت های بین المللی:

ثبت شرکت بین المللی ممکن است شامل اطلاعاتی در مورد نهادها و همچنین وضعیت آنها برای اهداف مختلف باشد.

ثبت شرکت در استرالیا

اطلاعات موجود در دسترس عموم از ثبت شرکت استرالیا ، که توسط شرکتها هنگام ثبت نام برای شماره تجاری استرالیا (ABN) ارائه می شود ، از طریق جستجوی ABN قابل دسترسی است. شرکتهای خاصی موظفند گزارشهای مالی را در کمیسیون سرمایه گذاری اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) ارائه دهند. به طور کلی ، برای ثبت شرکت های کوچک اختصاصی نیازی به ارسال صورت های مالی به ASIC نیست. برای انجام جستجوی اطلاعات شرکت ، به بخش ثبت نام های ASIC مراجعه کنید.شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار استرالیا (ASX) نیز باید صورت های مالی خود را به ASX ارائه دهند.

ثبت شرکت در دانمارک

ثبت مشاغل مرکزی (CVR) شامل اطلاعات اولیه در مورد کلیه ثبت شرکت ها در دانمارک است. اطلاعات، از جمله داده های مالی را می توان با پرداخت هزینه از سایت بارگیری کرد.اطلاعات شرکت را می توان از طریق ثبت تجارت اروپا (EBR) نیز بدست آورد.

ثبت شرکت در اروپا

ثبت تجارت اروپا (EBR) شبکه ای از ثبت ملی شرکت و ارائه دهندگان اطلاعات از بیش از 25 کشور اروپایی است. اطلاعات شرکت از ثبت رسمی تجارت کشور می آید. برای استفاده از این سرویس اشتراك لازم است.

ثبت شرکت در فنلاند

اداره ثبت اختراعات و ثبت ملی فنلاند ثبت رسمی شرکت های فنلاندی است. اکثر مشاغل باید حساب های سالانه خود را به فهرست ثبت کنند. اطلاعات شرکت از طریق سیستم اطلاعات کسب و کار فنلاند در دسترس است و همچنین می توانید از طریق ثبت تجارت اروپا (EBR) بدست آورید.

ثبت شرکت در فرانسه

Infogreffe تجارت و شرکت ها امکان دسترسی به اطلاعات شرکت و حساب های سالانه را فراهم می کند.تشکیل پرونده حساب ها و سایر اطلاعات قانونی در Bulletin Officiel D’Annonces Civiles et Commerciales (BODACC)، بولتن رسمی اعلامیه های مدنی و تجاری منتشر شده است.اطلاعات ثبت شرکت را می توان از ثبت تجارت اروپا (EBR) نیز بدست آورد.

ثبت شرکت در هند

شرکت ها در ایالات مختلف و سرزمین های اتحادیه با ثبت شرکت ها (ROC) ثبت نام می کنند.

ثبت شرکت در سنگاپور

شرکت ها با اداره تنظیم حسابداری و شرکت ها (ACRA) پرونده تشکیل می دهند. لیستی از راهنماهای راهنما در وب سایت آنها موجود است.برای ثبت شرکت فهرست اشخاص ثبت شده نیز موجود است. اطلاعات اساسی مانند شماره ثبت شده ، نام و وضعیت با سایر اطلاعات قیمت گذاری شده به صورت رایگان در دسترس است.

ثبت شرکت در آفریقای جنوبی

شرکت ها باید در کمیسیون شرکت ها و مالکیت معنوی ثبت نام کنند. CIPC از طریق بخش Find Enterprise & Intellectual Information Information در سایت خود ، تعدادی امکانات جستجوی رایگان را ارائه می دهد.

ثبت شرکت در انگلستان

Companies House سازمان ثبت انگلستان ، از جمله ایرلند شمالی است. اطلاعات خانه شرکت ها شامل اسناد مشاوره ای در مورد تشکیل شرکت و نام شرکت ها ، لیست های ثبت شرکت ، یادداشت ها و فرم های راهنما است. همچنین یک پایگاه داده اطلاعات شرکت ارائه می دهد. برخی از جزئیات شرکت رایگان است و هزینه آن برای سایر اسناد اعمال می شود.ثبت اتحادیه های اعتباری و انجمن های صنعتی و تأمین کننده سازمان ثبت تخصصی ایرلند شمالی است. شرکت ها در ایرلند شمالی هنوز در شرکت های خانگی ثبت نام می کنند… اطلاعات شرکت در انگلیس از طریق ثبت تجارت اروپا نیز در دسترس است.

ثبت شرکت در ایالات متحده

عضویت مسئولیت دولت های ایالتی است. الزامات مطابق با قانون ایالت متفاوت است. برای پیوند به مقامات مربوطه به ثبت شرکت در سازمان های دولتی مراجعه کنید. انجمن ملی دبیران امور خارجه (NASS) اطلاعات نهادهای تجاری جمع آوری شده توسط هر ایالت ایالات متحده را در خلاصه اطلاعات نهادهای تجاری جمع آوری شده توسط ایالات فهرست می کند.کلیه شرکت های دولتی باید صورتهای مالی را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ارائه دهند. شرکت های خصوصی نیازی به این کار ندارند. پرونده های شرکت را در پایگاه داده EDGAR SEC جستجو کنید.